Tuesday night

 
Hej fina ni! Är allt bra med er? Som jag nämt tidigare så pluggar jag just nu modevetenskap på universitetet. En kurs som jag trivs otroligt bra med. Äntligen får man plugga något som man verkligen är intresserad av och brinner för, med ett arbetssätt som passar mig.Så roligt också att läsa kursen med andra som har samma intresse. Imorgon ska den första inlämningsuppgiften vara inne, så den här kvällen kommer spenderas med plugg. Hoppas ni får en helt fantastisk kväll! 
2
Hanna Westman

Låter helt perfekt ju :)

Louise

Åhh så kul! Läser också modevetenskap men hela kandidatprogrammet i Lund! Kan verkligen rekommendera det om du gillar kurserna i Stockholm och vi har en del i vår klass som också läst i Stockholm och fått mersmak!! Men visst är livet som modestudent helt fantastiskt?!

Svar: Åhh vad härligt att det finns fler där ute som studerar samma sak! Jag trivs hur bra som helst och det mest fantastisk är ju att man får studera ett intresse man har :D Hoppas du har haft en fin dag! Kram
Celine Alfredsson