Knitted

Kitted
 
"Knits. Knits. Knits. The trend was all over the runway for 2014 fall." Alltså jäklar vad snyggt det är med stickat om man stylar det rätt. Googlade runt lite och hittade alla dessa fina bilder, så var tvungen att göra ett collage och visa er. Dom flesta vet eller har väl förstått att jag är en vår och sommartjej rakt igenom när det kommer till mode. Jag köper i stort sätt inga kläder under det kalla vinterhalvåret, just för att jag inte hittar mycket roligt att köpa. Men är det inte typiskt att när jag hittade den perfekta stickade klänningen så lämnade jag ändå kvar den i butiken... Nu kan jag inte sluta tänka på den och hittar den inte igen. Ni som följer mig på Instagram har sett en liten smygtitt när jag har på mig den tillsammans med klackarna jag köpte nyligen. Så mysig! Ska göra ett sista försöka att hitta den... 
1
Josefin

DU HAR UPPTÄCKT THE BEAUTY OF STICKAT <3 åh välkommen till min värld baby