It's my birthday!

 
Hej på er! Nu är dagen som jag längtat efter så mycket kommen... Nämligen min artonårsdag! Känns helt sjukt egentligen, men så himla kul! Imorse blev jag väckt med frukost på sängen och hur fina paket som helst. Jag har verkligen världens finaste föräldrar! Men inte bara det... Jag har världens finaste vänner också! Jag har fått hur många grattis som helst under hela dagen. Känner mig så otroligt lyckligt lottad som har så fina personer i mitt liv! Om en stund blir det middag här hemma med familjen sedan beger jag mig in mot stan för att fira det sista av dagen och dansa tills benen viker sig. Hoppas ni alla har en fantastisk dag! Puss 
6
Susanna Maria J

GRATTIS :D <3

Svar: Tack snälla! :D
Celine Alfredsson

Sofie

Stor grattis, och vad roligt att höra att du haft en bra dag! :)

Svar: Tack snälla fina du! Kram på dig
Celine Alfredsson

VERONICA - fashionblog

Grattis fina, fina du!! :) Ha en fantastisk torsdag fina du! Kramar på dig, ha det bäst!

Svar: Tack snälla fina du! Kram på dig
Celine Alfredsson

KMStyle

stort grattis, ha en fin dag :)

Svar: Tack snälla! Kram
Celine Alfredsson

MATILDA

grattis i efterskott :D

Svar: Tack snälla fina du! Kram
Celine Alfredsson

Matilda - Skönhetsblogg

grattis i efterskott!! :)

Svar: Tack snälla fina du! Kram
Celine Alfredsson