Tankar just nu

 
Jag är en tjej som älskar att ha många bollar i luften när det gäller saker som jag brinner för. Just nu spridlar jag av idéer och inspiration, vilket gör att jag dras jag mellan mina mål/drömmar och skolan. Jag har i stort sätt alltid haft ett intresse för mode, men aldrig brunnit så mycket för det som jag gör idag. Mode är något jag verkligen vill jobba med i framtiden och jag är berädd att göra allt för att nå dit jag vill. Trots att jag kanske allt för ofta prioriterar det som har med mina framtidsplaner att göra dras jag ständigt tillbaka av skolan. Skolan är viktig och det är det som gör att jag har en ständig dragkamp mellan min framtid och nuet. Jag är så ivrig att jag inte längre kan sitta och vänta, utan vill komma igång på en gång. Antar att jag måste försöka hitta någon sorts balans... Vad är era drömmar och framtidsplaner? Skulle vara roligt om ni ville dela med er!

Bjuder på en härlig bild på mig och dessa fina tjejer. Det är dom här tjejerna som ligger bakom många av mina skratt i vardagen :)
4
MATILDA

Känner igen mig i det du skriver! Mina framtidsplaner är att fortsätta plugga juridik och utbilda mig till jurist och sen advokat :)

VERONICA - fashion blog

Sååå härlig bild, älskar den! :) Ha en underbart fin torsdagskväll och hoppas du mår bra! Kram!

Madeleine

känner igen mig så sjukt

Evelina

Som Mathilda säger kan jag också säga att jag känner igen mig. Jag har flera saker jag vill pröva på i livet bland annat att skriva en egen bok och annars hålla på med skrivande, och sedan vill jag också pröva på en massa olika yrken bland annat att arbeta på Resturang och vill också resa och upptäcka olika platser(kanske åka och plugga språk 1 år efter gymnasiet). Men min största dröm är att bli en framgångsrik skådespelerska utomlands älskar verkligen film och det är det jag vill hålla på med, men vill även testa olika yrken inom teater som att vara teaterledare bland annat. Även om jag vet att det är ett väldigt stort och svårt mål att uppnå ska jag inte ge upp och ska nå dit någon dag hoppas jag!