Friday's look

 
 
 
/ Jeans from Levis / Shoes from Primeboots / Top from Mango / Coat from Chicy / Watch and bracelet from Marc Jacobs /
 
Jag håller på och övar mig på Photoshop så redigeringen för dessa bilder tog lite längre tid än jag hade räknat med. Jag tycker bildern blev så himla härliga vid övergångsstället och redigeringen på första bilden blev jag extra nöjd med. Den vita kappan och toppen smälter ihop så himla fint med den vita färgen på övergångsstället. Vad tycker ni? 

Nu är lovet över och en ny vecka med skola drar igång igen. Jag hade mer än gärna varit ledig ett tag till, men man brukar ju säga att man ska sluta när det är som roligast... 
4
Jennifer

Vart köpte du kappan/jackan?

Svar: Hej!Kappan är från www.chicy.se :)
Celine Alfredsson

Jules

Such a beautiful look, that coat is perfect!

Jules x

Nadia

Så snygg kappa!

Maja M | Photo, Fashion & Inspo

Vilken fräsch outfit, älskar!