Nacka Forum

 
Jag hade verkligen en fantastisk dag igår. Jag och Josefin åkte som sagt till Nacka Forum och lyssnade på Sofie Fahrman och såg en liten modevisning med vårens trender. Ingen mindre än Ace Wilder uppträdde också. Kul att se henne live. Som ni såg i det förra inlägget blev det även lite shopping också. Behövde verkligen uppgradera lite i vårgarderoben. En god lunch och en juice från joe and the juice blev det också. Efter en hel dags springande i affärer satt en god middag bestående av kött, potatis och bea inte fel och Ben & Jerry's till efterrätt. Sjukt hur gott det var! Lite senare på kvällen åkte jag och Josefin hem till Elsa med Malin och Marina och bara satt och snackade i timmar. Ingen får mig att må så bra som dessa brudar! Kvällen avslutades med att jag satt och sjöng för full hals till Magnus Uggla i bilen på vägen hem, eller okej det var bara jag som sjöng medan mamma fick stå ut med min vackra sångröst, haha!