Härliga vänner

 
 
 
 
Det här har verkligen varit en jätte härlig dag. En dag utöver alla andra. Elise från Norge är nämligen i Stockholm över nyår så jag och Theres passade på att träffa henne idag. Elise har vi nämligen lärt känna genom Eric Saade. Hon är en helt fantastisk, glad och härlig tjej. Det var verkligen hur roligt som helst att träffa henne. Härligt att få träffa henne utanför alla konserterna också! Vi var i alla fall hemma hos Theres och åt thaimat och bara umgicks. Det är en liten läskig tanke det där att jag aldrig hade träffat verken Theres, Elise eller någon av alla andra underbara människor jag har lärt känna de senaste åren om det inte hade varit för Eric och Twitter. Häftigt att man känner människor från olika länder. Kim, som också är en tjej som jag har lärt känna via Eric som kommer från Belgien, ska också vara i Stockholm över nyår men hon landar med nattflyget så vi hann tyvärr inte träffa henne idag. Hoppas jag hinner träffa henne innan hon åker hem. Det var lite om min dag. 
 
För övrigt kom jag hem för en liten stund sedan och sitter nu och dricker lite varm choklad. Har nämligen fått ont i halsen så jag gör allt jag kan för att någon förkylning eller liknande inte ska bryta ut. Hoppas ni alla haft en härlig dag.