Last year and last night

 
Vilken fantastisk nyårsafton det har varit! Att få börja firandet med en fantastisk trerätters middag med världens bästa tjejer och sedan få avsluta förra året och påbörja det nya med pojkvännen gjorde kvällen ultimat. Första dagen på det nya året började jag med att vakna upp bredvid världens finaste kille och åkte sedan iväg på en tidig middag hemma hos fantastiska Sara. Hade inte kunnat påbörja det nya året på bättre sätt. 
 
2015 har utan tvekan varit mitt bästa år hittills. Att under året ha fått ta studenten, göra livets resa med mina bästa vänner, börjat plugga modevetenskap, lära känna nya fantastiska vänner och hitta kärleken har varit mer än fantastiskt. Nu har jag bara ett nyårslöfte och det är att göra 2016 ännu bättre! New year, new goals, new opportuities. Nu kör vi! 
 
 
Jag gjorde det här lilla testet tidigare idag och de första tre bokstäverna jag hittade var love, success och money. Sounds good to me! Det är precis så jag själv har föreställt mig det här året. Nu ska jag bara se till att förvekliga det, för det är precis vad det handlar om. Det är upp till dig och ingen annan hur ditt år blir. Allt handlar om din inställning. Det blir vad man gör det till, som man brukar säga. Vilka tre ord fick ni?
2
Sofie

Love, happiness och power. Jaa det lät ju inte helt fel det heller :)

Svar: Det lät ju helt perfekt! Hoppas du har fått en helt fantastisk start på det nya året :) Kram
Celine Alfredsson

Nellie

Jag fick honest, power och love :). Hoppas du får ett toppenår!

Svar: Det lät ju helt underbart! Hoppas du har fått en helt fantastiskt start på det nya året :) Kram
Celine Alfredsson