My wishlist for christmas

 
Dear Santa...
- Önskningen om att en dag äga en Macbook Pro står kvar på önskelistan, då jag varje dag kämpar med min nuvarande dator som inte vill samarbeta. Hoppas!
- De perfekta solglasögonen från Céline.
- Har blivit förälskad i de lite mindre väskmodellerna och den här modellen Mini Sac du Jour från Sain Laurent är rena drömmen. 
- En borste från Mason Pearso, som jag har hört ska vara grym.
- Dessa perfekta sneakers från Isabel Marant.
- Armband från Lily and Rose
- Highligter från The Balm.
- Body lotion och läppstift från favoritmärket Chanel.
- Ett fast kameraobjektiv på 35mm från Canon.
- Nyckelring och necessär från Michael Kors
- Primer från Smashbox
 
Förutom alla dessa materialla saker önskar jag mig självklart framför allt en riktigt mysig julafton med mina släkt och familj. Roligast av allt tycker jag egentligen är att ge. Finns inget bättre än att göra andra glada. 
2
Frida

Fina saker, hoppas du får något/några av dem :)

Ebba Rooth

Har både massa smycken från Lily and Rose och smink från Smashbox, verkligen toppengrejer ! :)

Om du gillar glittrande smycken kan du kika in på en diamantring giveaway från Thomas Sabo jag har just nu :)

http://ebbarooth.se/2015/december/christmas-giveaway.html