Two dreams

 
En av mina största drömresemål är USA! Har aldrig varit där och vill obeskrivligt gärna åka dit. Det absolut bästa skulle vara en roadtrip med tjejerna och bara vara borta från verkligheten för ett tag och få se hela USA. Dock får det bli om några år när man är tillräckligt gammal för att kunna gå och klubba. Men innan dess åker jag gärna dit för sol, bad och shopping men även för att se öknen. Ser alla underbara bilder man skulle kunna få framför mig, åååååhhh!

 
En annan dröm som jag har är att köpa min egna lägenhet. Mest bara för att kunna inreda den precis som jag vill men också för att ha närmare till allt och kunna få kontrollen över allt (kontrollfreak som jag är). Att slippa ha en hel familjs saker över allt, utan kunna känna att allt är mitt. Att själv ha ordning, kontroll och kunna bestämma. Men inget hade varit bättre än att köpa en lägenhet med den man älskar. 
1
KassandraPalma

min första lägenhet vill jag dela med min bästavän, skulle vart drömmen!