2014-01-07

Hej hallå! Förlåt för dålig uppdatering de senaste dagarna. Jag har helt enkelt inte orkat och inte haft något att skriva för den delen heller. Idag skulle det varit första dagen i skolan egentligen, men för min del fick det bli ett till läkarbesök istället. Var och kollade upp min andning som jag har haft problem med ett par dagar. Igår var första dagen jag kom igång efter att bara ha legat i soffan de tidigare dagarna. Kom ut på en prommenad, tvättade lite och fick lite mail ivägskickade. Nu hade jag tänkt att sätta på Desperate Housewives och sedan tvätta det sista och måla naglarna. Skulle egentligen behöva städa mitt rum också, men vi får se hur mycket jag orkar med. Har tyvärr ingen roligare bild än den här för tillfället som jag tog när jag skulle till läkaren... Hoppas allt är bra med er!