Orsa


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Hade en helt fantastisk liten trip till Orsa med Theres och Linnéa från lördag-söndag. Efter att ha sett bilderna ovan har ni förmodligen förstått varför vi åkte dit. Självklart var det för att Eric skulle ha konsert där. Det var ett riktigt mysigt ställe, lilla Orsa. Den här konserten gav en helt annan känsla än var den gjorde när jag var i Helsingborg i slutet av maj och såg den. Allt blev så mycket mer nära på något sätt. Scenen var minde och lägre. Det var en mycket mindre publik och Eric såg verkligen en. Men det var så himla härligt. Eric pratade till och med med oss som stod på första raden, då han känner igen oss, från scenen. Konstigt ändå att samma konsert kan ge så olika intryck. Men jag är väldigt glad att jag gick på turné premiären i Helsingborg, då allt kändes så mycket större. Det var ett bra första intryck liksom. Konserten var i alla fall hur bra som helst! Det fanns inte mycket att göra i Orsa, så vi åkte hem tidigt på dagen på söndagen. Härligt att för en gångs skull få känna på hur det känns att ha en liten roadtrip till och från Erics spelning. Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva mer, så det är bäst att jag slutar att skriva innan det spårar. En liten kort sammanfattning om resan och konserten fick ni i alla fall. Om det är något ni undrar över eller tycker att jag missade att ta upp i inägget är det bara att lämna en kommentar eller skriva i Blogresponse. 
2
Chatarina

Du tar så otroligt bra bilder Celine.
Bilderna är som tagna av en proffsfotograf

Chatarina :-)))

Lisen

Vad var de du köpte? :)

Svar: Coming Home singeln :)
Celine Alfredsson