En otroligt seg dag

Tja!

Så sjukt underbart att vara hemma. Det har varit en otroligt låg och seg dag måste jag säga. Kunde inte koncentrera
mig alls i skolan idag... Kanske för att jag var uppe jätte sent för att göra klart min tavla? Haha! Fick jätte mycket beröm för den i skolan idag, super kul! :) Har precis kollat lite på Grey's Anatomy och ätit pizza så jag har laddat batterierna lite i alla fall. Misstänker att jag har ännu en sen kväll med plugg framför mig, eftersom att jag har prov imorgon... Vill passa på att säga ett extra tack till min underbara vän Amanda för lånet av tröjan idag! Det var nämligen så att jag veken hade jacka eller paraply med mig till skolan idag och regnet bara öste ner så jag fick låna hennes tröja så jag i alla fall hade en luva. Tänk vad en sån låten sak kan göra mycket. Det är vänskap det! :)