Uggs

Håller på och kollar runt efter ett par vinterskor och funderar på ett par Uggs. Har faktiskt aldrig ägt ett par så kollar på lite olika färger och vart jag kan få tag på ett par billigast, men har verkligen ingen aning... Funderar på ett par mellan höga, mörkbruna (skulle nog passa perfekt till min vinterjacka). Någon av er som vet vart jag kan få tag på ett par Uggs billigt? Kanske har förslag på färg också? :)

 

Något sånt här funderar jag på :)

2
Sofia

JaG köpte mina uggs på skopunkten eller så var det din sko:) och där var dom faktiskt ganska billiga när jag köpte dom iaf! :)

EMJA

Hejsan! Jag följer ju dig på bloglovin och såg att man inte kan se bilderna till dina inläggen där. ja skrev precis på min blogg hur man fixar så bilderna syns för det ser mycket trevligare ut. Det ger garanterat fler läsare också så kolla gärna in där :D Kram!