En lång dag!

Har precis kommit ur en lång och skön dusch! Det har varit en lång dag idag. Provet jag hade på transport, blodomlopp och så kändes som det gick riktigt bra faktiskt! Marina och jag har pluggat som galningar i helgen.. 
Efter skolan drog jag och Marina till min träning där jag höll barnträningen idag + att jag hade min egen träning, sammanlagt tre timmars träning idag, jag är grym! Nu är Marina inne i duschen och jag passade på att sno hennes dator och göra ett snabbt inlägg. Hoppas allt är bra med er! =) Jag är medveten om att det är dålig uppdatering men jag har fullt upp med skolan och så! Men jag lovar er bättre uppdatering när jag kommer hem! 
När Marina kommer ut ur duschen blir det möjligtvis lite plugg, om vi pallar. Och sen naturgodis och Desperate Housewives! ♥ Föresten, stämmer det att sista avsnittet gick förra Tisdagen? :o

En bild ni inte har sett! =)
3
A.

Den bilden var bara så söt, det är du med fast det visste du ju redan :P <3

therese

hej jag heter celine och jag bloggar ALDRIG!

BLOGGA DIN SKITUNGE!! <3

Johanna

Sötisen där ;) du borde bli modell ;P Kolla min blogg äru gööllööouuuu! KRAM