Lycka

 
Lycka är det viktigaste i livet och finns överallt. Det gäller bara för dig att hitta den i det som passar dig. Jag har hittat min lycka i personerna i min omgivning. Jag har världens finste vänner som jag aldrig i hela världen skulle vilja byta bort. Det är mina vänner som får mig att skratta hysteriskt, känna den där trygga och kärleksfulla känslan inombords. 
 
Personerna som man kan prata om allt med, utan att behöva oroa sig för att bli dömd. De som man kan ha flera timmars telefonsamtal med och sedan undra vad tiden tog vägen. De som man saknar hela tiden, trots att man precis sagt hejdå till, för att man vill spendera varenda minut tillsammans. 
 
Jag har varit inne i en bubbla med plugg alldeles för länge, men nu återstår det endast en vecka tills jag är fri. Då ser jag fram emot att umgås med personerna som betyder mest när jag vill och vart jag vill. Det pirrar i hela mig när jag tänker på allt som jag har framför mig och kan göra under sommaren. Det här kommer bli den bästa sommaren någonsin! Det blir ju trots allt vad man gör det till...
 
Vad får dig att skratta hysteriskt? Vad eller vem ger dig den där obeskrivligt härliga känslan inombords? Vad är lycka för dig?
1
Heddan

åh va fint skrivet!!!