Önskeinlägg: studentpresent

Hej på er! Studenten närmar sig med stormsteg. Jag fick en kommentar med ett önskemål om ett inlägg där jag visar upp vad jag önskar mig i studentpresent. Så det är vad det här inlägget kommer att handla om. Först och främst önskar jag bara att alla nära och kära kommer och vill spendera studentdagen tillsammans med mig, men om man ska titta på det materiella så önskar jag mig detta: 
 
1. En väska. Den jag har nu har verkligen haft sin tid och är helt slutkörd efter alla böcker och datorn som den har fått bära fram och tillbaka till skolan. Mina drömväskor är dessa tre skönheter:
 
 
 
dream bags
 
Den klassiska Céline väskan i modellen "Luggage" och den underbara Céline ´"tie bag". En tredje favorit är modellen "Saffiano" från Prada. Rena drömväskor allihopa! 
 
2. En dator. Fick syn på den här pärlan för några dagar sedan. Den nya MacBook-datorn i guld. Den är som gjord för mig. Helt kär. 
 
 
När det gäller studentpresenter tänker jag lite vad jag har användning av efter jag har gått ut skolan. Då sitter ju en dator och en väska perfekt när man ska jobba! Det här är de två största presenterna som jag drömmer om, men knappast skulle våga ta emot. Utöver detta sitter smycken aldrig fel eller varför inte en upplevelse som man minns resten av sitt liv. Vad önskar ni er och har ni några tips på vad man kan önska sig eller ge till andra?
5
Elin Gåhlin

Den nya mac datorn är verkligen så snygg! Och dessutom perfekt för när man ska ut i jobblivet!:)

Lollo Karlsson

Alltså väskorna.. Vilken dröm det hade varit! Jag som flyttat hemifrån kommer önska mig stora uppläggningsfat från mateus, kanske något fint från svenskt tenn hihi. Kram!

Sofie

Alltså väskorna är ju bara för snygga! Skulle verkligen inte ha något emot att äga alla 3, så snygga!

Christina

Väskan från Pradas gud vackert! Det finns virkelgit en dröm-väska och färgen är så känslig och feminin!

Peter

Man blir ju aldrig besviken på en mac