När livet är på topp

 
Hej på er! Just nu är livet på topp och jag har haft världens mysigaste vecka. Den började med ett glädjande telefonsamtal på måndagen och fortsatte på Scandic hotell på tisdag där jag träffade ingen mindre än herr Saade i en av hotellets sviter. Otroligt mysigt! Ni kanske till och med har sett en skymt av mig på en av bilderna på Erics instagram? 
 
Veckan fortsatte med att mina fina vänner Emelie och Caroline kom hit på fredag och stannade hela helgen. Fredagen bestod av shopping och middag på stan. Under lördagen blev det en sväng till Friends arena för att kolla på repetitionen för mello och sedan hem för att bänka oss framför tven med ett stycke charkisar. Mys på hög nivå! Hur har er helg varit?
 
 
Glöm inte följa mig på Instagram! @celinealfredsson heter jag där.
26
Felicia

Låter ju helt underbart! Har själv haft en väldigt bra helg med mellomys och allt! Kram

Anonym

kan inte du göra en önskelista på vad du önskar dig i studentpresent?

Josefine Anerland

Låter som du haft det helt fantastiskt, hoppas veckan blir minst lika bra! :D

Liisa Lindström

Låter fantstiskt bra!

Malin ♔

Åh va kul att få ha träffat Eric Saade! :D

Saras Serieblogg

Kul att ha träffat Eric Saade!

Linnéa Pyrrö

Ahhh va snygg bild på er. Finisar

corneliaeriksson.blogg.se

Låter härligt!

Linn Strömberg

Underbart!

Mikaela

Coolt ^^

Helene

mysigt! va kul att du träffade honom! :D

Bella Weider

Låter ju väldans mysigt! Och jäklar så gott med plockmat!

Sara

Åh, lyllos dig, han är såå snygg!

Nellie

Vad roligt :D

kajsa

Vilken rolig vecka!! Kram

Felicia - film&serier

coolt

carro

åh vad roligt :)

hjjonsson.blogg.se

Åh mysigt!

tommy

är du hans flickvän eller träffades ni av en slimp eller bodde bara på samma hotell ?

Robex Lundgren

finna bilder

Carolina Thoor

Låter som en fantastisk helg du haft! Min helg har också varit helt okej faktiskt! :)

Linda Lövberg Hjären

Låter väldigt härligt :D

joe

Ser inte helt fel ut :)

Amanda

Vilket lyx ;)

Matilda

Grymt!

Biggeros

Härlig helg!!