Födelsedagsfirande


 
Kvällen igår var verkligen hur mysig som helst. Jag och alla tjejer var bjudna till Marina för att fira den nyblivna nittonåringen. Sjukt att det börjar gå mot tjugo nu! Dock har jag ett par månader kvar tills min födelsedag... Det bjöds på fördrinkar och massa god mat. Tänker fortfarande på allt gott vi åt. Man går alltid från Marina med en lite för full mage, haha. 
 
Just nu sitter jag ute på balkongen i solen och håller på och skriver klart mitt gymnasiearbete, men tänkte kika in och uppdatera er lite om gårdagen. Imorgon kommer det komma upp ett outfit inlägg, så klicka er in här då! 
5
Johan

Maten ser god ut.

Svar: Den var riktigt härlig :)
Celine Alfredsson

Sofia

åh vad mysigt!

Isabella

mmm vad hungrig jag blev nu ;)
Och tack finaste du <3

Alice

Härliga bilder!

Mathilda

Vad går du för linje? :)

Svar: Jag går ekonomi - entreprenörskap :)
Celine Alfredsson