Livets kväll

 
Torsdagen var nästan lite för bra. Jag skulle iväg på en privat skiva så redan på eftermiddagen åkte vi abonnerade bussar till huset som var hyrt. Redan där dunkades det musik och alla satt och sjöng. När vi väl kom fram väntade en god middag och lite för mycket vin. Det hölls härliga tal och jag vet inte hur många gånger det spelades musik och alla gick upp på stolarna för att dansa och sjunga med. Kan ju säga att det blev allt svårare och svårare att komma upp och ner från stolen ju senare det blev, haha... Kvällen fortsatte sedan med dansgolv. Temat för den här skivan var neon så alla lyste verkligen upp natten. Det var årets sista skiva för min del och jag hade livets kväll.
1
joanna

Hej!
Hur har du gjorde din design?
Jätte fin blogg :)

Svar: Jag har utgått från en av PRO-mallarna här på blogg.se :)Härligt att höra att du tycker om bloggen! Hoppas du får en fin kväll. Kram
Celine Alfredsson