2015-05-21


Skinnkjol - Mango // Top - H&M trend // Trenchcoat - BikBok // Smycken - Marc Jacobs
 
Hej fina ni! Jag är fullt medveten om att jag har varit en aning frånvarande här på bloggen den senaste tiden. Jag skyller allt på skolan... Jag har bokstavligt talat drunknat i plugg, men idag hade jag mitt sista prov någonsin! Nu har jag bara några inlämningsuppgifter att göra klart under den här veckan, sedan är jag helt klar! Det går inte att beskriva lyckan. Nu kan jag äntligen andas ut, rätta till min sömn och balansera upp min hälsa igen. Det märks verkligen på både mig själv och min omgivning när jag är stressad. Hittils är jag så fruktansvärt stolt över mig själv och så himla nöjd med betygen som jag har fått veta i kurserna som har avslutats. När man tittar tillbaka har det varit värt det, trots att det har varit ett helvete, men det viktigaste för mig var att jag nådde nådde mitt mål. Det är en fantastisk känsla. Nu kan jag äntligen sluta känna ångest över att jag hela tiden måste tacka nej när mina kära vänner vill umgås på grund av att jag måste vara hemma och plugga istället. Har så mycket roligt inplanerat framöver och jag är så otroligt lycklig. Jag har det bästa framför mig! 
1
Anonym

Har du din studentoutfit klar? I så fall kan du inte lägga ut bild på den här på bloggen? :)