En lillördag utöver det vanliga

 
Igår var det inte vilken lillördag som helst. Igår var dagen då jag tillsammans med hela klassen hade vår skiva och jäklar vad kul vi hade! Vi höll till på FOU och började kvällen med middag och fortsatte sedan kvällen och natten med drinkar och massa dans till härlig musik. Förutom mina fina vänner i klassen fick jag även spendera den här kvällen med några av mina bästa vänner som kom senare på kvällen. Kvällen blev så himla lyckad och jag är så glad att jag fick spendera den med mina fina vänner. Ser ni föresten vad jag ska föreställa? Vi körde på temat Way Back Wednesday så min outfit var inspirerad av filmen Pretty Woman. Hade även ett par höga vita hanskar till också, som dock hängde på min väska när bilden till vänster togs. Vad blev jag för klssens då? Jo klassens stalker med motiveringen: Celine Alfredsson - klassens sociala media "Med en smått manisk besatthet av en viss Saade, lever hon kvar i drömmen om kändisen vars kärlek hon aldrig haade. Mode och blogg fyller ditt liv, vilket säkert hjälper dig att ta nästa kliv. Facebook, instagram, blogg och twitter - det är det enda vi hör av dig utöver ditt fnitter". Måste säga att dom fick till det riktigt bra, haha... Kvällen slutade med värkande fötter och hals, precis som det ska vara efter en lite för bra kväll.