NEW YEAR'S EVE!

 
2014 har verkligen varit ett helt fantastiskt år! Jag fick avsluta 2014 och börja 2015 med mina favorittjejer. Kunde inte ha fått ett bättre avslut och en bättre början på det nya året. Jag har så mycket kärlek till dessa tjejer så det är helt sjukt. Vi började kvällen med mojitos och melon med parmaskinka. Fortsatte med oxfilé och potatisgratäng och avslutade med kladdkaka med polkagrädde. Sedan begav vi oss ut för att titta på alla fina fyrverkerier och skålade med champagne. Kvällen avslutade vi med brieost och kex och massa prat. Där emellan drack vi ännu mer drinkar, dansade, sjöng och fotade. Det känns som åren bara blir bättre och bättre för varje år som går, så jag är så sjukt taggad på 2015! Med detta sagt vill jag önska er alla ett riktigt gott nytt år! 
2
Carro

Härliga bilder :)

Bella

Ser sjukt härligt! :)