En måndag full med stress och tacksamhet

 
Hittade dessa bilder från i höstas på min dator och tänkte dela med mig av dom... På första bilden ser ni mig utanför Fashion Week precis innan jag ska fotas för det italienska skomärket oXs. 
 
Hej på er! Måndag idag och en ny vecka har dragit igån. Önskar jag kunde säga "en ny spännande vecka", men det får vänta tills efter studenten då dagarna är ganska enformiga just nu pga allt plugg... Imorgon väntar en 4 timmars provtid i svenska nationella, mindre kul. Däremot ska jag träffa mina två fantastiska tjejer Marina och Josefin efter skolan som gör dagen mycket bättre. Vi ses ganska ofta numer, men det går inte en dag utan att jag saknar dom tjejerna. Mår verkligen som bäst när jag är med dom. Vi kan göra allt och inget tillsammans, så länge vi umgås. Är så tacksam att jag har dom i mitt liv.