Insta lately

Hej på er! Jäklar vad länge sedan det var jag skrev här nu. Har verkligen saknat er och bloggen! Jag har haft så mycket att göra att jag knappt har hunnit med mig själv den senaste tiden, men ni som följer mig på Instagram har sett att jag levt i alla fall. Här kommer några av mina senaste bilder från Instagram. Enjoy!

 
1. Sommarens bränna från Mallorca... Var fan tog den vägen? 2. Invigde höstlovet med ett glas vitt och bio med mina härliga tjejer Amanda och Åsa igår. Underbar kväll! 3. Skrev teoriprovet i tisdags och satte det. Fasen vilken lycka! Galet att det är så nära körkort nu. 
 
 
4. Provade Lokas nya vintersmak kryddigt päron som jag fick med mig hem från Metro Mode Fashion Days. Den får tummen upp. 5. För två helger sedan hade jag en fantastiskt kväll med mina favorit tjejer då vi drack drinkar och åt en otroligt god middag. 6. Ställde mig i köket och agerade kock. Den här gången blev det laxpasta. Blev riktigt gott.
 
 
7. Blev en spontan konsert av James Blunt med kära faster. 8. TB till fotokursen med Rami. Saknar verkligen den här dagen och alla goa tjejerna. 9. Efter Metro modes event hamnade jag och Josefin i River Islands fotoautomat. VI kunde inte låta bli att springa in och ut så det blev fem gånger, haha!
1
VERONICA - fashion blog

Åh vad kul inlägg! Grymt tjejen! :) Hoppas din måndag har och blir grym, en såndär extra bra dag! Kram!