Happiness

 
Hej på er! Jäklar vilket fantastiskt lov jag har haft hittills. I torsdags morse kom den här fantastiska tjejen tillbaka till Stockholm och stannade hos mig till fredag eftermiddag. Vi hann med några rundor på stan och i Täby centrum, se Annabelle på bio, äta härlig lunch och fika på stan och möta upp Theres för att ta lite bilder. Åhh du är allt härlig du Emelie! 
 
Förutom det har jag också klippt mig och.... håll i er nu... TAGIT KÖRKORT! Yes ni läste rätt. Äntligen är det slut på övningskörandet. Jäklar vilket häftig känsla det var att sätta sig i bilen själv för första gången och köra. I onrsdags kväll blev det en spontan utgång för att fira att jag klarade uppkörningen och kvällen blev riktigt lyckad. Lite spårad, men fasen vad kul jag hade det! Hur har erat lov varit? 
2
Fanny Kvist

Vad roligt, grattis till körkortet! :D

Svar: Tack snälla! :DKram
Celine Alfredsson

olivias | mode, foto & vardag

så härliga bilder!!