Gratis shopping och fikamys

 
Idag fick jag göra något jag aldrig har gjort tidigare. Jag fick gå in i en butik och plocka åt mig massa kläder och accessoarer som jag sedan fick ta med mig hem GRATIS. Som att en liten dröm har gått i uppfyllelse. Jag vann nämligen River Islands Instagramtävling där priset var ett presentkort på 2000 kr! Jag valde att dela priset med min vän Angelika, så vi shoppade loss för 1000kr var. Inte helt fel. Fick med mig en massa fina saker hem, som ni ska få se sen. Resten av dagen spenderade jag med fina Theres. Vi tog en mysig fika och pratade framtidsplaner och massa annat roligt. Vi hann även ta en hel del outfitsbilder som kommer komma upp på bloggen i början av nästa vecka. 
1
Sara Emilia

Men åh vad kul! :) Snällt gjort att dela priset med en vän också :))