-


 
Förlåt för min frånvaro här på bloggen. Jag har haft fullt upp hela tiden. Dom tre dagarna jag var i Göteborg var verkligen helt fantastiska! Hann inte ta så mycket bilder som jag hade velat, men det kommer komma upp några lite senare. Igår hade jag en sån där fantastisk sommarkväll med otroligt god mat, musik och fint sällskap av min fina vän Josefin.Vi satt och drack drinkar, åt, sjöng och pratade från eftermiddag till kväll ute på hennes altan. Otroligt mysigt. Idag tänkte jag ta en sväng till stranden, men även fixa en helt del saker. Saker ska inhandlas, katterna ska badas, gräset ska klippas, det ska tvättas och städas. Allt nödvändigt som behövs göras innan man åker iväg, för i övermorgon sticker jag iväg igen! 
6
Anna

Vad är det ni dricker? Ser sjukt gott ut :)

Fotograf Malin Sundin

mums!

Matilda - Au Pair i Thailand

Åh ser ut som ett jättehärlig kväll!

Elin

Såg riktigt gott ut

Elin

Såg riktigt gott ut

Elin

Såg riktigt gott ut