Never let anyone pull you down.

 
Jag fick en riktigt dålig början på det här året och efter det har det bara kännt som att det går nerför. Den senaste tiden har jag bärt på en stor knut i magen och en obehaglig känsla inom mig. Igår blev det bara för mycket. Jag bröt jag ihop och mådde riktigt dåligt, så idag stannade jag hemma för att ladda upp krafterna för att orka ställa mig upp igen. Efter att ha blivit överkörd av personer i min närhet har jag nu insett att jag inte kan acceptera det längre utan att det är dags att jag fokucerar på mig själv. Man ska aldrig tillåta sig själv att bli överkörd av andra och låta det gå ut över ens hälsa. Jag är den personen som lär sig av sina misstag och inte lägger sig. Jag kommer ställa mig upp igen och göra det som gör mig lycklig! Jag har en underbar helg och två kommande veckor efter det väntar. Nu kör vi!
2
aina [fotoblogg]

Hoppas det blir bättre snart! kram<3

Eve

Hoppas allt ordnar sig , även om jag inte känner dig och bara följer dina bloggar verkar du vara en underbar person. Ingen förtjänar det <3