MICHAEL KORS

 
Efter skolan idag mötte jag upp pappa för lite shopping. Egentligen för att vi skulle köpa födelsedagspresenter till mamma, vilket vi också gjorde, men även jag fick med mig en skönhet hem. Nämligen den här Michael Kors plånboken som jag suktat efter ett tag. Älskar plånböcker som är stora så man kan lägga ned sedlarna rakt, så man slipper vika dom och kommer åt allt snabbt och enkelt. Snyggt och smidigt att bara kunna ta plånboken i handen om man ska springa och köpa något. Något som är smidigt är att mobilen får plats i den också, vilket är bra om man bara ska ha plånboken med sig. Hade nämligen ofta det i min förra plånbok, vilket jag tycker var väldigt smidigt. Sjukt nöjd med den!
3
Bells

Sjukt snygg!

Julia

SÅ SNYGG!! MK <3<3

Svar: Visst är den!
Celine Alfredsson

Jeannaz

Ahh avundsjuk!! Ar helt besatt i michael kors!!