It's my birthday!

 
 
Jag har verkligen haft den bästa födelsedagen någonsin. Kunde förmodligen inte fått en mycket bättre dag alltså. Dagen började med att jag blev väckt av fin sång och serverad med frukost på sängen. Jag öppnade även en present som innehöll tröjan jag har på mig på bilden här ovan. När jag sedan satt och väntade på tåget skrev ingen mindre än Eric grattis till mig. Han är så himla underbar alltså! På kvällen åkte jag och familjen till Vapiano i Täby Centrum och åt en super god middag. Sedan avslutades dagen med tårta och paketöppning, där jag fick mina älskade Primeboots som jag har velat ha så länge! Mina föräldrar är verkligen så sjukt snälla. En perfekt dag helt enkelt. Fick en massa fina gratulationer av massa fina vänner och andra människor. Är så sjukt tacksam och glad över alla fina människor jag har i mitt liv. Ni är bäst! ♥