The 20/20 experience world tour

 
Som ni flesta säkert vet så kommer Justin Timberlake till Sverige nästa år. Idag släpptes biljetterna till konserten och jag har aldrig varit med om sådant kaos vid ett biljettsläpp tidigare. Då biljettsläppet dumt nog var imorse när jag var i skolan var mamma snäll och hjälpte mig att köpa hemifrån. Det hela började med att mamma fick tag på sittplatsbiljetter, men blev utslängd av någon anledning från bokningen när hon precis skulle betala för biljetterna. Sen kunde hon inte få tillbaka dom biljetterna, då alla sittplatsbiljetter sålde slut direkt. Som att det inte redan var nog med kaoset med själva bokandet av biljetterna så hade jag ju lektion samtidigt som jag sitter och försöker smsa med mamma samtidigt som jag ska fokusera på lektionen. Mitt i allt detta kom också en kille hem till oss som skulle fixa vårt bredband. Mamma satt alltså och var uppkopplad mot internet via internetdelning från mobilen. Ja, ni förstår vilket kaos det var. Efter mycket strul fick vi i alla fall tag på Golden Circle biljetter! Helt sjukt. Det var helt enkelt inte meningen att jag skulle ha sittplatsbiljetterna, med tanke på att mamma blev utslängd och fick tag på dessa istället. Kan inte beskriva min lycka. Är så galet taggad inför konserten nu. Jag kunde förmodligen inte fått en mycket bättre start på den här veckan.