Idioter

 
Den här dagen blev verkligen inte som jag hade trott. Var nämligen med om en lite obehaglig grej. Under vår filminspelning idag, som jag har berättat om, blev vi nämligen rånade. Vi stod inne på en gata och filmade och hade lagt våra saker några meter ifrån oss. Vi hann inte mer än filma i ca en minut innan vi tittade till sakerna och såg att allt var borta. Vi blev av med 2 stora väskor och en handväska, en dyr ljudutrustning som vi hade lånat och massa inspelningskläder och annat. Tur i oturen blev jag bara av med min kameraväska med lite saker i. Kameran har jag kvar, tack och lov! Vi har i alla fall gjort en polisanmälan och får hoppas att allt löser sig med försäkringsbolagen. Gick till polisstationen och fick sitta i ett förhörsrum för första gången. Vi blev inte förhörda, utan dom tog bara våra uppgifter och skrev ner i anmälan vad vi hade blivit av med. Polisen var otroligt hjälpsamma och snälla, vilket var väldigt skönt. Lite surt att självrisken ligger på 1500 kr, vilket inte hjälper mig då det förmodligen är billigare att köpa nya saker. Vi får hoppas att allt löser sig. 
 
Bilden är tagen av min kompis Nina och redigerad av mig.