Lexington jacket

 
 
 
 

Igår blev den min. Min efterlängtade Lexington jacka. Som jag har väntat och längtat. Minns ni när jag gjorde inlägget om dom i Februari? Nu är jag då 3000 kr fattigare, men en lycklig ägare till en ny fin jacka! Jag är verklien hur nöjd som helst. Men ni ska bara veta vilken ångest jag hade över om jag skulle välja den beiga eller den här rosa. Hade planerat att åka och prova den beiga och köpa den om den passade, men när jag fick syn på den rosa och provade den så blev det inte så lätt längre. Jag vet inte hur många gånger jag provade dom innan jag bestämde mig... Men galet många gånger var det! Jag tyckte att det kanske var roligare med lite färg nu till våren och sommaren och att dom jag har sett som har den här jackan inte har den i just den här färgen.Vilket gör det det lite roligare med den här rosa. Den kommer vara kanon till byxorna och solglasögonen jag har tänkt att köpa! Den som säger att shopping inte gör en lycklig, den vet inte hur man shoppar. 
1
Ida Bjelkert

Så himla söt!