Believe Tour 22 April

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
  
 
Kolla gärna i HD
 
 I måndags var dagen som jag har haft planerad i nästan 1 år. Dagen då jag såg Justin Bieber live för första gången. Jag är inte ett stort fan, men det var en riktigt häftig upplevelse. Bara att få vara bland alla galna fans var en upplevelse i sig. Galet och helt sjukt var vad det var. Var så häftigt att se att alla, även dom som hade sittplatser, stod upp och hoppade. Detta kommer verkligen vara ett minne för livet. Ni som inte gick missade verkligen något. Men eftersom att jag är ett fan av Eric måste jag få jämföra med honom och jag anser faktiskt att han är bättre live. Konserten var verkligen grym, men det var på opersonligt på något sätt. Det märktes att allt var planerat i minsta detalj. Till och med det Justin sa märkte man var planerat. Det är nog det som gör Eric så bra live, att hans spelningar är så personliga och att han verkligen ger allt på scenen. Jag säger inte att Justin inte gjorde det, men det var nog just det att det var i den där normala stora konsert klassen som gjorde att det inte kändes så personligt. Men en riktigt häftig upplevelse var det! :D
 
Känns så obeskrivligt galet att jag faktiskt har sett honom live och att det är jag som har tagit alla dessa bilder och filmat dessa klipp! Helt sjukt.
2
Hedvig

Sjukt coola bilder!!

Svar: Taaack! :D
Celine Alfredsson

Anonym

Sjukt bra bilder! Hade du systemkamera? :)

Svar: Taack! :D Nej, jag hade min "kompaktkamera" Canon G1X :) Man fick nämligen inte ha med sig systemkameror :(
Celine Alfredsson