Höst

 
En bild jag tog igår med min nya kamera. Jag är så sjukt nöjd med den! Kommer förhoppningsvid bli mycket roligare och finare bilder här på bloggen nu i framtiden. Jag hade egentligen inte tänkt att göra detta inlägget, men jag vill bara blogga hela tiden nu när jag kan lägga upp så mycket finare bilder än dom gamla som jag tog med min mobil hela tiden. Det är ju så vacker nu på hösten med alla vackra färger. Kunde ju inte fått kameran mer passande. Funderar på att gå en fotokurs då jag får lära mig alla inställningar och så. Problemet är bara att jag vill lära mig alla inställningarna på båda kamerorna. Det är tufft att vara fotointresserad, haha. Det blir nog bra. Ska kolla upp lite mer om kurserna, så får vi se när det blir av. Måste hitta någon jag kan gå med också. Känner inte rikgit för att gå själv... Det blir förmodligen roligare om man har med sig en kompis så man kan experimentera med inställningarna tillsammans :)