Dan före dan

 
Jag vet att jag har varit väldigt dålig på att updatera på den senaste tiden, men jag har helt enkelt inte haft något att skriva om direkt. Men nu har jag faktiskt några inlägg på G. 
 
Hej på er föresten! Är allt bra? Snart julafton, redan imorgon till och med, helt sjukt! Trtos att jag somnade sent igår lyckades jag gå upp hyfsat tidigt och prova min nya locktång. Tänkte ha lockigt hår imorgon och kände att jag behövde testa den så det inte slutar med att håret blir helt kaos imorgon. Dock tog det ca 1 timme för mig att locka igenom hela håret. Förmodligen på grund av att jag inte är van vid det och inte riktigt har det i fingrarna ännu. Förövrigt hade jag en otroligt mysig dag igår. Jag började dagen med att följa med min lillebror på sin gradering för att hjälpa honom att träna lite innan och stöta honom. Kanske kan skrapa fram några bilder från det också som jag lägger upp i ett senare inlägg. När vi kom hem hade både farmor och faster hunnit komma hem till oss som har åkt tåg från Göteborg. Så småning om kom Jens också och vi åt alla en trevlig middag samtidigt som vi hade strömavbrott, hehe. Mysigt var det i alla fall med alla tända ljus. Efter det stod jag och Jens och bakade lussekatter hela kvällen. Dom blev faktiskt riktit lyckade! Vi kollade även på en jätte skum film medan degen jäste. Ja, det var min kväll lite kortfattat. Om en liten stund ska jag, resten av familjen, farmor och faster åka iväg för att inhandla dom sista julklapparna. Jag har dock bara hunnit köpa en än så länge, så jag hoppas verkligen jag hittar alla andra idag! Vi hörs lite senare. 
 
Puss
2
Eve

Det blev jättefint!

Nadja

Hej :) Den kameran du fotar med där, är den bra? Kan man få bra konsert bilder med den och så? Vad heter den?

Svar: Hej!Jag tycker den är grym. Det är en liten systemkamera skulle man nästan kunna säga. Ja, jag har fått en del riktigt bra konsertbilder med den :) Den heter Canon G1X.
Celine Alfredsson