Dagens köp

 
 
 
 
 
 
Det var alltså detta jag kom hem med idag. Jag och Theres drog in till stan tidigt imorse för att vara tidigt ute i kaoset med mellandagsrean. Tror ni vi kom hem med mycket från rean? Knappast. Där emot hittade jag en hel del annat smått och gått. Ett par jeans från Levi's för 1000kr, en klänning till nyårsafton som ni kommer få se mer av sen för 450kr där orginarie pris låg på 600kr, Desperate Housewives säsong 8 och en hårspray fick jag även med mig hem. Så nu är jag ca 2000kr fattigare, men måste säga att jag är sjukt nöjd med mina köp, trots att jag inte fick det mycket billigare. Inget oväntade och onödiga köp, så det var skönt.
1
Ella

Hur får du så mycket pengar? :o

Svar: Jag får faktiskt inte så mycket pengar... Jag är bara ekonomisk av mig och vet precis vad jag lägger pengarna på. Det är alltid dom där billiga småsakerna som blir mycket pengar i längden. Därför ser jag till att planera vart alla pengarna ska gå och köper inget onödigt bara för att.
Celine Alfredsson