Shopping!


Hej på er! Efter skolan åkte jag tillsammans med min kompis Ellie in till stan för en eftermiddags/kvälls shopping. Vi hade det otroligt roligt! Vi träffas nämligen inte så ofta längre eftersom vi började i olika skolor när vi gick ut feman. Men vi försöker hålla kontakten så gott som det bara går. Det roliga är att det är som förr då vi umgicks varje dag efter skolan. Det är inte stelt eller så, utan vi bara är. I alla fall så sprang vi runt i alla möjliga affärer i flera timmar. Jag är verkligen jätte nöjd med det jag köpte! Visar det imorgon, för har inte hunnit fota plaggen ännu.. Jusdet, jag hittade äntligen ett par skinnskorts By Kenza i en butik. Som jag har letat! Tycker dom är as balla! Dom hamlar deffenetiv på min julklappsönskelista, hehe. Dom ser dock lite konstiga ut på bilden eftersom jag provade dom lite snabbt med helt opassande linne till, men den får duga.. Hoppas ni har haft en lika härlig dag som jag har haft!

Puss ♥