Konfirmation

Hej på er!
Det var ett tag sedan nu. Lite för länge sedan, eller vad säger ni? Det är så fantastiskt roligt att se att jag har kvar en del läsare som tittar in på bloggen fortfarande! :) Kanske borde bärja blogga igen!? Nej, men nu var det inte det jag hade tänkt att prata om i det här inlägget utan om min konfirmation, eftersom det har kommit ett önskemål om det! ;)

En del av gänget på middsommarafton :)


Jag och Malin på middsommarafton :)

Jag har haft det så himla roligt dessa tre veckor så det finns inte ord för det..! Jag har lärt känna sånna fantastiska människor, som jag inte ens trodde fanns. Jag tar det hela lite kortfattat.. Först var vi ute på Konfirmationsläger i två veckor i Graninge. Där vi för det mesta faktiskt tränade inför våran musikal som vi skulle ha när vi kom hem. Men vi badade, solade, umgicks, hade nattvarder, andakter, roliga aktiviteter och så mycket mer också! Det finns så mycket att berätta, men jag tycker ni ska kika in här, där vi har skrivit varje dag vad som har hänt under alla dagarna, om ni vill veta lite mer! :) 

Här har ni oss, hela gänget med ledare och präster :)