Frågor och svar

Fråga: Får man veta hur drömkillen ska se ut?
Och hur nöjd är du med ditt utseende?

Drömkillen, oj vilken svår fråga..! Det är klart att utseendet alltidär ett plus, det är ju det första intrycket. Men Jag skulle inte vilja ha en skit snygg kille men som inte är fin på insidan, men jag skulle heller inte vilja ha en skit ful kille med vörldens finaste insida, om jag ska vara ärlig.. Jag har faktiskt inte riktigt funderat på hur min drömkille ska se ut..
Men killar som har mellanlpngt hår, fylliga läppar, fina ögon, som  luktar gott, har en snygg rumpa och luktar gott är aldrig fel :)
Mitt utseende: Ingen är perfekt, men jag har alltid varit nöjd med mitt utseende! Om det är något jag skulle vilja ända på mig så skulle jag vilja ha större bröst..!
Svar: Drömkillen, oj vilken svår fråga..! Det är klart att utseendet alltidär ett plus, det är ju det första intrycket. Men Jag skulle inte vilja ha en skit snygg kille men som inte är fin på insidan, men jag skulle heller inte vilja ha en skit ful kille med världens finaste insida, om jag ska vara ärlig.. Jag har faktiskt inte riktigt funderat på hur min drömkille ska se ut..
Men killar som har mellanlångt hår, fylliga läppar, fina ögon, som  luktar gott, har en snygg rumpa och luktar gott är aldrig fel ;)

Mitt utseende: Ingen är perfekt, men jag har alltid varit nöjd med mitt utseende! Om det är något jag skulle vilja ända på mig så skulle jag vilja ha större bröst..!

Hoppas du fick svar på din fråga!